• Talk that talk..


    Huhu..aku mula risau dah. Semua teman2 sudah berteman. Tinggallah aku sorang-sorang lagi. Hehe.. tengok meka sllu sms n call with their couple make me feel something weird. Lalalala. Weeeeeeeeeeeeeweee. Ahaha. Apakah perasaan itu? For those whose was same boat with will know that kind of feeling. J rasa macam what? Baru ku sedar kenapa Tuhan bagi kita hidup berpasangan. Dia sungguh prihatin dengan kehidupan kita, Dia tahu kita tidak akan mampu hidup sendiri melainkan adanya seorang peneman yang bersama kita. Itulah hakikat yang sebenarnya.

    Straight to the main point. Aku bahagia dengan mereka semua. Pahit manis dalam sesuatu perhubungan adalah lumrah hidup berpasangan. Walaupun pahit, jangan sesekali mengambil jalan melarikan diri dari masalah, cuba cari jalan penyelesaian. Sebab setiap masalah pasti mempunyai jalan penyelesaiannya dan mempunyai hikmah yang pasti membuat kita lebih mengenali kehidupan yang sebenarnya. So, kawan-kawan yang di luar sana yang mengalami masalah haruslah bersyukur kerana di sebalik masalah itu, ada sesuatu rencana baru yang Allah Bapa kita sediakan untuk kita. 
    .
    Last words for today, feel ur life, find the truth of life and always remember true love never have happy ending because true love is never ending. Wah. Ayat pa ni. Hehe.. entry kali hanyalah sekadar pandangan seorang teman biasa yang bernama aku. :P Do enjoy your weekend n see u in the next chapter. 

0 comments:

Post a Comment